Виж какво прави Pet Buddy за теб
Гледай видеото

Често задавани въпроси

Какво означава да си член на PetBuddy?

PetBuddy e онлайн платформа, която ти помага да се грижиш за своя любимец и те отменя в грижите за него, за да имате повече време заедно. Когато се регистрираш в платформата, въвеждаш данните на своя любимец и на базата на тях, нашият алгоритъм създава перфектната месечна кутия за него със суха и мокра храна, лакомство, играчка, обезпаразитяващо средство и хигиенни продукти на преференциална цена с до -25% отстъпка. Изпращаме ти необходимите продукти до удобен за теб адрес всеки месец в удобно време, така че повече да не забравяш за нищо важно.

Как да стана член на PetBuddy?

Можеш да се регистрираш от бутона Стани член. За момента това не те ангажира с нищо, тъй като имаш 90 дневен напълно безплатен пробен период, в който да го ползваш.  В случай, че си се регистрирал, ползваш безплатно всички функционалности и удобства на платформата.

Защо в Pet Buddy има две цени на всички продукти – висока и ниска?

Всички членове на платформата могат да поръчат всичко необходимо за техния любимец на преференциална цена, като могат да добавят и допълнителни продукти в бъндъла, също с отстъпка. Отстъпката може да се ползва само когато поръчвате бъндъл, тъй като по този начин можем да направим предварителна подготовка на продуктите

Какво означава бутона “Добави към Бъндъла”?


Когато добавяш продукт в бъндъла ( месечната кутия) на твоя любимец от магазина, означава, че добавяш допълнителен продукт за еднократна доставка, който ще получиш заедно с месечната кутия. Този продукт ще бъде доставен само веднъж, а бъндъла получаваш всеки месец.

Начини на плащане?

Членството се плаща с карта с автоматичен директен дебит всеки месец на една и съща дата с верифицират партньор на финансови услуги STRIPE. Бъндъла можеш да платиш с карта или при доставка в брой или с карта.

Как получавам отстъпката от до 25% на продуктите в магазина?

Когато системата създаде персонализирана месечна кутия за твоето животно, в нея ползваш до 25% отстъпка на всички продукти, като отстъпката се визуализира под продукта, както и в крайната сума. Също така ползваш до 25% отстъпка на всички останали продукти в магазина, ако ги поръчаш заедно с бъндъла. Ако искаш да пристигнат незабавно, а не с бъндъла ти, можеш да кликнеш на Купи сега и да получиш продукта в най-кратък срок, но няма да можеш да ползваш членските отстъпки.

Как мога да спра членството?

Можеш да прекратиш своето членство по всяко време, без да дължиш неустойки от профила си. Тогава няма да можеш да ползваш нито една от ползите на платформата и няма да имаш достъп до профила на животното си. Прекратяването на членството става от секция Членство в профила ти.

Как мога да паузирам членствто?

Можеш да сложиш членството си на пауза по всяко време от своя профил, след което отново от там можеш да го активираш отново. През времето в което акаунта е на пауза, няма да можеш да използваш функциите на платформата, включително и профила на животното/ите си. Промяната става от секция Членство в профила ти.

Какво включва членската такса?

Месечната такса от 4.95 включва – създаване на персонализиран за твоето животно бъндъл по зададената от теб информация, ежемесечна доставка на всичко необходимо – храни, лакомства, играчки, хигиенни продукти и обезпаразитяващи средства за месец. Създаване на медицински картон, с който да се следи здравословното състояние на любимеца. Получаване на нотификации за ваксини и обезпаразитяване. Всеки месец онлайн консултация с ветеринарен лекар. Полезна информация от специалисти.

Има ли ограничение в броя профили на животни?

Не, заплащайки една такса от 4.95лв на месец имаш право да създадеш неограничен брой профили.

Какво прави алгоритъма на Pet Buddy?


Първоначално системата ще изготви и дозира автоматично най-правилните продукти на база подадената информация за най-добрия ти приятел. Ако не намираш необходимя продукт в съставения бъндъл може да добавиш неограничен брой допълнителни продукти, които ще бъдат доставени със следващия ти бъндъл ( месечна кутия). По този начин можем да предоставим отстъпката от до 25%, само ако пазаруваш в бъндъл ( тоест няколко продукта в пакет).

До кога мога да правя промени в бъндъла си?

До 4 дни преди следваща доставка би могъл да правиш промени по Бъндъла ти. На 4тия ден се заключва и се изпраща за подготовка за изпращане и вече няма как да промениш съдържанието му. Ще получиш известие, коя е крайната дата до която можеш да редактираш продуките, преди пратката да е пусната към теб.

 Кога ще получа известие за редакция на продуктите в бъндъла?

6 дни преди избраната от теб дата на доставка ще получиш мейл с напомняне и ще разполагаш с 2 дни да промениш продукти, канселираш или паузираш. След това Бъндъла ще бъде заключен, за да бъде подготвен за изпращане.

Потвърждаване на бъндъла преди доставка

Ще ти изпратм мейла, за да подсетим и да потвърдиш своя бъндъл преди да ти го доставим. За да започнем подготовката му, трябва да влезеш в профила си в секция Моите любимци и да кликнеш на Очаква одобрение, за да смениш статуса му на Активен.

Как мога да поръчам допълнителни продукти за еднократна доставка?

Можеш да добавиш от бутона допълнителни продукти под бъндъла, като ако ги поръчаш заедно с кутията ги взимаш с отстъпка до 25%.

Как управлявам Бъндъла си?

Можеш да редактираш продуктите от секция Моите  любимци, където ще виждаш бъндъла си за следваща доставка. Ако да смениш датата на доставка, трябва да кликенш на бутона Промени и от там да избереш друга дата от календара, друг адрес или друг начин на плащане.

Кога ще пристигне моя бъндъл?

Можете да изберете първоначалната дата на доставка за първия бъндъл, като за следващите системата ще Ви известява предварително преди да тръгне и кога да го очаквате, точно един месец след това.

Колко любимци мога да имам в един акаунт?

Можете да сложите всички ваши любимци в акаунта си, така че да следите здравословното им състояние, ваксини, обезпаразитяване и анамнези от консултации. За всеки от тях ще бъде генериран персонален бъндъл, който ще получавате на адреса поставен в профила.

До кога мога да правя промени в бъндъла?

Можете да променяте продуктите в бъндъла до 7 дни преди доставка. 4 дни преди доставката бъндъла ще се заключи и ще започне неговата обработка за изпращане. За да бъде опакован и пуснат се изисква Вашето изрично съгласие, като за всичко необходимо ще получавате имейл. За потвърждение трябва да влезете в профила си на секция Моите любимци, да изберете съответния профил на животното и да кликнете на бутона – Чака одобрение, за да смените статуса на Одобрен.

Какво изчислява алгоритъма за моето животно?


– оптималната месечната дажба от предпочитаната от него диета
– подбира най-подходящата суха храна според възрастта , породата и годините му
– изчислява подходящото количество мокра храна спрямо размера и годините му
– подбира здравословно лакомство специално за вида му
– селектира играчка съобразена с размера и годините му
– изчисилява и дозира оптимален персонален план за вътрешно и външно обезпаразитяване съобразен с годините и размера му

Как мога да упралвам продуктите в бъндъла?

Ако желаеш да промениш продукт или имаш предпочитани други би могъл да избереш алтерантиви от бутоните Промени по всяка секция. Там отново ще намериш продукти подбрани и дозиране специално за твоя любимец.

Как да добавя допълнителен продукт към бъндъла?

В секцията по-долу бихте могли ръчно да добавите неограничен брой допълнителни продукти за еднократна доставка със следващия ви Бъндел и да ползвате отстъпка до -25% на всички продукти.
Те няма бъдат автоматично добавени и актуализирани към последвали доставки.

Кога се правят доставките? 

Доставките се извършавт от куриерска фирма Speedy до удобен за теб адрес или до офис на Speedy, на съответната дата, която си избрал.

Колко струва доставката?


Безплатна за всички членове. Ако не си член на Pet Buddy, цената за доставка е 4.90 за поръчки под 75 лв.

Връщане и замяна на продукт?

Ако някой от получените от теб продукти не те удовлетворява имаш право на го върнеш или замениш в рамките на 14 дни от датата на получаването му. Задължително е продуктът да не е отварян или използван и да бъде върнат в добър търговски вид с всички придружаващи го етикети и опаковки. Цената за доставка при връщане или замяна е за сметка на клиента, ако грешката не е от страна на подателя.

Колко консултации с ветеринарен лекар мога да ползвам?

Всеки член ползва по една консултация месечно с нашия онлайн ветеринарен лекар, като си запазвате час през платформата.

Как работи медицинският картон?

Медицинският картон на Pet Buddy съхранява цялата здравна информация на домашния ти любимец. Това включа:
– ваксинации
– обезпаразитявания
– ветеринарни прегледи и консултации
– резултати от изследвания
– рецепти
– всичко друго, което сметнеш за важно
Това се случва по два начина: 
1. Автоматично при закупуване на медикамент с бъндъла 
2. Ръчно – от теб или нашия ветеринарен лекар (след проведена консултация). Можеш да редактираш, триеш и добавяш информация по всяко време.

Кой може да добавя информация в медицинския картон?

В медицинския картон на твоя домашен любимец можеш да добавяш информация ти и нашият ветеринарен лекар след проведена консултация.

Как добавям информация в медицинския картон?

Можеш да добавиш информация като влезеш в Медицински картон, след това трябва да избереш животното чийто картон искаш да разгледаш или редактираш (ако имаш повече от 1 любимец). За да добавиш събитие трябва да кликнеш на “Добави нов запис” и след това да избереш типа, датата, да добавиш описание и да маркикаш като изпълнено. Имаш възможност и да качиш файл (изследвания, снимки, амбулаторни листове, рецепти).

Кой вижда информацията в медицинския картон?

Информацията в Медицинския картон на твоя домашен любимец/любимци можеш да виждаш ти и нашият ветеринарен лекар, за да може да следи здравословното му състояние и да обновява информацията при консултации.

Кой е правилния медикамент за моя любимец?

Алгоритъмът на Pet Buddy подбира подходящи медикаменти спрямо вида, възрастта и килограмите на твоя любимец. 
Нашият ветеринарен лекар съветва да избереш медикамента, който си ползвал досега, а при нужда от смяна или съвет да се възползваш от безплатната си месечна консултация, за да получиш професионално мнение от д-р Андреева.

Как бих могъл да сменя медикамента, който Pet Buddy е избрал за моя любимец?

Винаги можеш да подмениш селектирания продукт като кликнеш на бутон “Промени” и избереш от списъка с други подходящи продукти.

Защо получавам 2 продукта за обезпаразитяване?

За оптимална грижа е добре да обезпаразитяваш любимеца си срещу вътрешни и външни паразити. Повечето медикаменти не покриват и двата вида паразити и затова се налага да комбинираш два. 
Ако не си сигурен дали двата продукта са съвместими или дали покриват всички паразити, можеш да зададеш въпрос на нашият ветеринарен лекар – д-р Андреева.

Как да прилагам избрания медикамент?

В месечната си пратка ще получиш точни инструкции как да прилагаш медикаментите, които си поръчал. В нашата библиотека можеш да откриеш полезни практични клипчета. 
Ако все пак се чудиш и имаш нужда от съвет – свържи се с нашия ветеринарен лекар като запазиш час за онлайн консултация.

Какво представляват онлайн консултациите?



Те са бърз и удобен начин да получиш специализирано менение от ветеринарен лекар относно въпроси за отглеждането и здравословното състояние на твоя любимец. Провеждат се чрез видеоразговор в платформата Google Meet.

Как работят онлайн консултациите?

Можеш да запазиш час през Медицинския картон на твоя любимец или като кликнеш на раздел Ветеринарен лекар в лентата на главното меню. 
След като кликнеш на “Запази час” ще имаш възможност да избереш удобен за теб ден и час според наличността, а след това ще трябва да попълниш въпросник относно причината за консултацията. 
След завършване на резервацията ще получиш потвърждение на e-mail с всички детайли. 
В резервирания ден и час нашият ветеринарен лекар ще ти изпрати покана за видеоразговор, по време на който ще обсъдите проблема, а след това ще ти изпрати писмено своето медицинско мнение по e-mail и/или ще го добави в картона на твоя любимец.

Каква е продължителността на онлайн консултацията?

Продължителността на консултацията е 30 минути.

Мога ли да променя или откажа часа за онлайн консултация?

Ако се налага да промениш датата или часа на резервацията, можеш да го направиш от линка “Промени”, а ако се налага да я анулираш, може да го направиш с бутон “Откажи”. Промени и анулиране могат да се извършват до 60 минути преди консултацията. В случай, че не откажеш и не се явиш в запазения от теб час, лекарят има възможност да те маркира като “Неявил се пациент”. Повече от едно неявяване и прекалено много промени в резервациите могат да доведат до заключване на тази услуга в твоя профил.

Каква е цената на онлайн консултациите?

Редовната цена за онлайн консултация с ветеринарен лекар е 30 лв за гости и потребители, които нямат активно членство. 
Ако си член на платформата или free trial потребител, можеш да се възползваш от 1 безплатна консултация месечно и 50% отстъпка от цената на всяка следваща.

С какво може да ми бъде полезна онлайн консултацията?



Онлайн консултациите са удобен начин да се консултираш със специалист относно следните теми:
– общи насоки за здравна грижа и отглеждане
– лека неразположеност
– малки наранявания
– диета и хранене 
– поведенчески проблеми
-кожни проблеми.

За какви проблеми НЕ е подходяща онлайн консултацията?

Някои състояния изискват своевременна реакция и обстоен медицински преглед и диагностика!
Пренебрегването им би могло да причини сериозни последствия за здравето на любимеца ти: 
– травматични събития (удар от кола, падане от високо, ухапни, прободни или разкъсни рани, фрактури)
– интоксикации (поглъщане на химически съединения, храни или предмети, които биха представялвали опасност за живота и здравето)
– продължително повръщане, отказ от храна или линеене
– гърчови състояния и загуба на съзнание
– туморни образувания
– затруднено дишане и посиняване на лигавиците
При тези случаи нашият ветеринарен лекар може само да ти даде съвети за овладяване на ситуацията и да те насочи към най-близкото лечебно заведение или подходящ специалист.