Виж какво прави Pet Buddy за теб
Гледай видеотоЧесто задавани въпроси
Всички клиенти на платформата могат да поръчат всичко необходимо за техния любимец на преференциална цена, като могат да добавят и допълнителни продукти в бъндъла, също с отстъпка. Може да се ползвате от по – ниската цена, само когато поръчвате бъндъл, тъй като по този начин можем да направим предварителна подготовка на продуктите.
Когато системата създаде персонализирана месечна кутия за твоето животно, в нея ползваш фиксирана 5% отстъпка.
При първа месечна кутия получаваш допълнителни 15% – общо 20%
При втора месечна кутия получаваш допълнителни 7% – общо 14%
При трета и всяка следваща кутия, получаваш допълнителни 12% – общо 17%
Когато добавяш продукт в бъндъла (месечната кутия) на твоя любимец от магазина, означава, че добавяш допълнителен продукт за еднократна доставка, който ще получиш заедно с месечната кутия. Този продукт ще бъде доставен само веднъж, а бъндъла получаваш всеки месец.
Всяка месечна кутия се управлява от теб. Следващата месечна кутия, няма да бъде обработена и изпратена без да си потвърдил от профила ти. Ще ти изпратим напомняне на мейла, за да те подсетим и да потвърдиш своя бъндъл преди да ти го доставим. За да започнем подготовката му, трябва да влезеш в профила си в секция “Моите любимци” и да кликнеш на Очаква одобрение, за да смениш статуса му на Активен.
Можеш да заплатиш месечната си кутия с автоматично картово плащане или с наложен платеж. Можеш да сменяш платежните си методи гъвкаво и лесно.
Когато системата създаде персонализирана месечна кутия за твоето животно, в нея ползваш 5% отстъпка на всички продукти, като отстъпката се визуализира под продукта, както и в крайната сума. Също така ползваш до 5% отстъпка на всички останали продукти в магазина, ако ги поръчаш заедно с бъндъла. С лоялната програма на Пет Бъди, получаваш след 3та месечна кутия , допълнителни 12% отстъпка – общо 17%.
Ако искаш да пристигнат незабавно, а не с бъндъла ти, можеш да кликнеш на Купи сега и да получиш продукта в най-кратък срок, но няма да можеш да ползваш лоялната отстъпка.
Не, имаш право да създадеш неограничен брой профили. Можете да сложите всички ваши любимци в акаунта си, така че да следите здравословното им състояние, ваксини, обезпаразитяване и анамнези от консултации с нашия “Медицински картон”. За всеки от тях ще бъде генериран персонален бъндъл, който ще получавате на адреса поставен в профила.
Първоначално системата ще изготви и дозира автоматично най-правилните продукти на база подадената информация за най-добрия ти приятел. Ако не намираш необходимия продукт в съставения бъндъл може да добавиш неограничен брой допълнителни продукти, които ще бъдат доставени към бъндъла ти ( месечна кутия). По този начин можем да предоставим отстъпката от до 17%, само ако пазаруваш в бъндъл ( тоест няколко продукта в пакет).
Можеш да добавиш от бутона “Допълнителни продукти” под бъндъла, като ако ги поръчаш заедно с кутията ги взимаш с отстъпка до 17%.
Можеш да редактираш продуктите от секция “Моите любимци”, където ще виждаш бъндъла си за следваща доставка. Ако искаш да смениш датата на доставка, трябва да кликнеш на бутона “Промени” и от там да избереш друга дата от календара, друг адрес или друг начин на плащане.
Можете да изберете първоначалната дата на доставка за първия бъндъл, като за следващите системата ще Ви известява предварително преди да тръгне и кога да го очаквате, точно един месец след това.
– оптималната месечната дажба от предпочитаната от него диета
– подбира най-подходящата суха храна според възрастта , породата и годините му
– изчислява подходящото количество мокра храна спрямо размера и годините му
– подбира здравословно лакомство специално за вида му
– селектира играчка съобразена с размера и годините му
– изчисилява и дозира оптимален персонален план за вътрешно и външно обезпаразитяване съобразен с годините и размера му
Ако желаеш да промениш продукт или имаш предпочитани други би могъл да избереш алтернативи от бутоните “Промени” по всяка секция. Там отново ще намериш продукти подбрани и дозиране специално за твоя любимец.
Доставките се извършавт от куриерска фирма Speedy до удобен за теб адрес или до офис на Speedy, на съответната дата, която си избрал.
Ако не се възползваш от месечните кутии на Pet Buddy, цената за доставка е 5.50 лв за поръчки под 75 лв.
Ако някой от получените от теб продукти не те удовлетворява имаш право на го върнеш или замениш в рамките на 14 дни от датата на получаването му. Задължително е продуктът да не е отварян или използван и да бъде върнат в добър търговски вид с всички придружаващи го етикети и опаковки. Цената за доставка при връщане или замяна е за сметка на клиента, ако грешката не е от страна на подателя.
Медицинският картон на Pet Buddy съхранява цялата здравна информация на домашния ти любимец. Това включа:
– ваксинации
– обезпаразитявания
– ветеринарни прегледи и консултации
– резултати от изследвания
– рецепти
– всичко друго, което сметнеш за важно
Това се случва по два начина:
1. Автоматично при закупуване на медикамент с бъндъла
2. Ръчно – от теб или нашия ветеринарен лекар (след проведена консултация). Можеш да редактираш, триеш и добавяш информация по всяко време.
Можеш да добавиш информация като влезеш в Медицински картон, след това трябва да избереш животното чийто картон искаш да разгледаш или редактираш (ако имаш повече от 1 любимец). За да добавиш събитие трябва да кликнеш на “Добави нов запис” и след това да избереш типа, датата, да добавиш описание и да маркикаш като изпълнено. Имаш възможност и да качиш файл (изследвания, снимки, амбулаторни листове, рецепти).
Информацията в Медицинския картон на твоя домашен любимец/любимци можеш да виждаш ти и нашият ветеринарен лекар, за да може да следи здравословното му състояние и да обновява информацията при консултации.
В месечната си пратка ще получиш точни инструкции как да прилагаш медикаментите, които си поръчал. В нашата библиотека можеш да откриеш полезни практични клипчета.
Ако все пак се чудиш и имаш нужда от съвет – свържи се с нашия ветеринарен лекар като запазиш час за онлайн консултация.
Те са бърз и удобен начин да получиш специализирано мнение от ветеринарен лекар относно въпроси за отглеждането и здравословното състояние на твоя любимец. Провеждат се чрез видеоразговор в платформата Google Meet.
Можеш да запазиш час през Медицинския картон на твоя любимец или като кликнеш на раздел Ветеринарен лекар в лентата на главното меню.
След като кликнеш на “Запази час” ще имаш възможност да избереш удобен за теб ден и час според наличността, а след това ще трябва да попълниш въпросник относно причината за консултацията.
След завършване на резервацията ще получиш потвърждение на e-mail с всички детайли.
В резервирания ден и час нашият ветеринарен лекар ще ти изпрати покана за видеоразговор, по време на който ще обсъдите проблема, а след това ще ти изпрати писмено своето медицинско мнение по e-mail и/или ще го добави в картона на твоя любимец.
Продължителността на консултацията е 30 минути.
Ако се налага да промениш датата или часа на резервацията, можеш да го направиш от линка “Промени”, а ако се налага да я анулираш, може да го направиш с бутон “Откажи”. Промени и анулиране могат да се извършват до 60 минути преди консултацията. В случай, че не откажеш и не се явиш в запазения от теб час, лекарят има възможност да те маркира като “Неявил се пациент”. Повече от едно неявяване и прекалено много промени в резервациите могат да доведат до заключване на тази услуга в твоя профил.
Цена за онлайн консултация с ветеринарен лекар е 30 лв за гости и потребители.
Някои състояния изискват своевременна реакция и обстоен медицински преглед и диагностика!
Пренебрегването им би могло да причини сериозни последствия за здравето на любимеца ти:
– травматични събития (удар от кола, падане от високо, ухапни, прободни или разкъсни рани, фрактури)
– интоксикации (поглъщане на химически съединения, храни или предмети, които биха представялвали опасност за живота и здравето)
– продължително повръщане, отказ от храна или линеене
– гърчови състояния и загуба на съзнание
– туморни образувания
– затруднено дишане и посиняване на лигавиците
При тези случаи нашият ветеринарен лекар може само да ти даде съвети за овладяване на ситуацията и да те насочи към най-близкото лечебно заведение или подходящ специалист.









