Виж какво прави Pet Buddy за теб
Гледай видеото

Често задавани въпроси

Защо в Pet Buddy има две цени на всички продукти – висока и ниска?

Всички клиенти на платформата могат да поръчат всичко необходимо за техния любимец на преференциална цена, като могат да добавят и допълнителни продукти в бъндъла, също с отстъпка. Може да се ползвате от по – ниската цена, само когато поръчвате бъндъл, тъй като по този начин можем да направим предварителна подготовка на продуктите.

Лоялна програма за месечни кутии

Когато системата създаде персонализирана месечна кутия за твоето животно, в нея ползваш фиксирана 5% отстъпка.
При първа месечна кутия получаваш допълнителни 15% – общо 20%
При втора месечна кутия получаваш допълнителни 7% – общо 14%
При трета и всяка следваща кутия, получаваш допълнителни 12% – общо 17%

Какво означава бутона “Добави към Бъндъла”?


Когато добавяш продукт в бъндъла (месечната кутия) на твоя любимец от магазина, означава, че добавяш допълнителен продукт за еднократна доставка, който ще получиш заедно с месечната кутия. Този продукт ще бъде доставен само веднъж, а бъндъла получаваш всеки месец.

Автоматично ли се обработва месечната ми кутия ?

Всяка месечна кутия се управлява от теб. Следващата месечна кутия, няма да бъде обработена и изпратена без да си потвърдил от профила ти. Ще ти изпратим напомняне на мейла, за да те подсетим и да потвърдиш своя бъндъл преди да ти го доставим. За да започнем подготовката му, трябва да влезеш в профила си в секция “Моите любимци” и да кликнеш на Очаква одобрение, за да смениш статуса му на Активен.

Начини на плащане?

Можеш да заплатиш месечната си кутия с автоматично картово плащане или с наложен платеж. Можеш да сменяш платежните си методи гъвкаво и лесно.

Как получавам отстъпката от до 17% на продуктите в магазина?

Когато системата създаде персонализирана месечна кутия за твоето животно, в нея ползваш 5% отстъпка на всички продукти, като отстъпката се визуализира под продукта, както и в крайната сума. Също така ползваш до 5% отстъпка на всички останали продукти в магазина, ако ги поръчаш заедно с бъндъла. С лоялната програма на Пет Бъди, получаваш след 3та месечна кутия , допълнителни 12% отстъпка – общо 17%.
Ако искаш да пристигнат незабавно, а не с бъндъла ти, можеш да кликнеш на Купи сега и да получиш продукта в най-кратък срок, но няма да можеш да ползваш лоялната отстъпка.

Има ли ограничение в броя профили на животни?

Не, имаш право да създадеш неограничен брой профили. Можете да сложите всички ваши любимци в акаунта си, така че да следите здравословното им състояние, ваксини, обезпаразитяване и анамнези от консултации с нашия “Медицински картон”. За всеки от тях ще бъде генериран персонален бъндъл, който ще получавате на адреса поставен в профила.

Какво прави алгоритъма на Pet Buddy?

Първоначално системата ще изготви и дозира автоматично най-правилните продукти на база подадената информация за най-добрия ти приятел. Ако не намираш необходимия продукт в съставения бъндъл може да добавиш неограничен брой допълнителни продукти, които ще бъдат доставени към бъндъла ти ( месечна кутия). По този начин можем да предоставим отстъпката от до 17%, само ако пазаруваш в бъндъл ( тоест няколко продукта в пакет).

Как мога да поръчам допълнителни продукти за еднократна доставка?

Можеш да добавиш от бутона “Допълнителни продукти” под бъндъла, като ако ги поръчаш заедно с кутията ги взимаш с отстъпка до 17%.

Как управлявам Бъндъла си?

Можеш да редактираш продуктите от секция “Моите любимци”, където ще виждаш бъндъла си за следваща доставка. Ако искаш да смениш датата на доставка, трябва да кликнеш на бутона “Промени” и от там да избереш друга дата от календара, друг адрес или друг начин на плащане.

Кога ще пристигне моя бъндъл?

Можете да изберете първоначалната дата на доставка за първия бъндъл, като за следващите системата ще Ви известява предварително преди да тръгне и кога да го очаквате, точно един месец след това.

Какво изчислява алгоритъма за моето животно?


– оптималната месечната дажба от предпочитаната от него диета
– подбира най-подходящата суха храна според възрастта , породата и годините му
– изчислява подходящото количество мокра храна спрямо размера и годините му
– подбира здравословно лакомство специално за вида му
– селектира играчка съобразена с размера и годините му
– изчисилява и дозира оптимален персонален план за вътрешно и външно обезпаразитяване съобразен с годините и размера му

Как мога да управлявам продуктите в бъндъла?

Ако желаеш да промениш продукт или имаш предпочитани други би могъл да избереш алтернативи от бутоните “Промени” по всяка секция. Там отново ще намериш продукти подбрани и дозиране специално за твоя любимец.

Кога се правят доставките? 

Доставките се извършавт от куриерска фирма Speedy до удобен за теб адрес или до офис на Speedy, на съответната дата, която си избрал.

Колко струва доставката?


Ако не се възползваш от месечните кутии на Pet Buddy, цената за доставка е 5.50 лв за поръчки под 75 лв.

Връщане и замяна на продукт?

Ако някой от получените от теб продукти не те удовлетворява имаш право на го върнеш или замениш в рамките на 14 дни от датата на получаването му. Задължително е продуктът да не е отварян или използван и да бъде върнат в добър търговски вид с всички придружаващи го етикети и опаковки. Цената за доставка при връщане или замяна е за сметка на клиента, ако грешката не е от страна на подателя.

Как работи медицинският картон?

Медицинският картон на Pet Buddy съхранява цялата здравна информация на домашния ти любимец. Това включа:
– ваксинации
– обезпаразитявания
– ветеринарни прегледи и консултации
– резултати от изследвания
– рецепти
– всичко друго, което сметнеш за важно
Това се случва по два начина: 
1. Автоматично при закупуване на медикамент с бъндъла 
2. Ръчно – от теб или нашия ветеринарен лекар (след проведена консултация). Можеш да редактираш, триеш и добавяш информация по всяко време.

Как добавям информация в медицинския картон?

Можеш да добавиш информация като влезеш в Медицински картон, след това трябва да избереш животното чийто картон искаш да разгледаш или редактираш (ако имаш повече от 1 любимец). За да добавиш събитие трябва да кликнеш на “Добави нов запис” и след това да избереш типа, датата, да добавиш описание и да маркикаш като изпълнено. Имаш възможност и да качиш файл (изследвания, снимки, амбулаторни листове, рецепти).

Кой вижда информацията в медицинския картон?

Информацията в Медицинския картон на твоя домашен любимец/любимци можеш да виждаш ти и нашият ветеринарен лекар, за да може да следи здравословното му състояние и да обновява информацията при консултации.

Как да прилагам избрания медикамент?

В месечната си пратка ще получиш точни инструкции как да прилагаш медикаментите, които си поръчал. В нашата библиотека можеш да откриеш полезни практични клипчета. 
Ако все пак се чудиш и имаш нужда от съвет – свържи се с нашия ветеринарен лекар като запазиш час за онлайн консултация.

Какво представляват онлайн консултациите?


Те са бърз и удобен начин да получиш специализирано мнение от ветеринарен лекар относно въпроси за отглеждането и здравословното състояние на твоя любимец. Провеждат се чрез видеоразговор в платформата Google Meet.

Как работят онлайн консултациите?

Можеш да запазиш час през Медицинския картон на твоя любимец или като кликнеш на раздел Ветеринарен лекар в лентата на главното меню. 
След като кликнеш на “Запази час” ще имаш възможност да избереш удобен за теб ден и час според наличността, а след това ще трябва да попълниш въпросник относно причината за консултацията. 
След завършване на резервацията ще получиш потвърждение на e-mail с всички детайли. 
В резервирания ден и час нашият ветеринарен лекар ще ти изпрати покана за видеоразговор, по време на който ще обсъдите проблема, а след това ще ти изпрати писмено своето медицинско мнение по e-mail и/или ще го добави в картона на твоя любимец.

Каква е продължителността на онлайн консултацията?

Продължителността на консултацията е 30 минути.

Мога ли да променя или откажа часа за онлайн консултация?

Ако се налага да промениш датата или часа на резервацията, можеш да го направиш от линка “Промени”, а ако се налага да я анулираш, може да го направиш с бутон “Откажи”. Промени и анулиране могат да се извършват до 60 минути преди консултацията. В случай, че не откажеш и не се явиш в запазения от теб час, лекарят има възможност да те маркира като “Неявил се пациент”. Повече от едно неявяване и прекалено много промени в резервациите могат да доведат до заключване на тази услуга в твоя профил.

Каква е цената на онлайн консултациите?

Цена за онлайн консултация с ветеринарен лекар е 30 лв за гости и потребители.

За какви проблеми НЕ е подходяща онлайн консултацията?

Някои състояния изискват своевременна реакция и обстоен медицински преглед и диагностика!
Пренебрегването им би могло да причини сериозни последствия за здравето на любимеца ти: 
– травматични събития (удар от кола, падане от високо, ухапни, прободни или разкъсни рани, фрактури)
– интоксикации (поглъщане на химически съединения, храни или предмети, които биха представялвали опасност за живота и здравето)
– продължително повръщане, отказ от храна или линеене
– гърчови състояния и загуба на съзнание
– туморни образувания
– затруднено дишане и посиняване на лигавиците
При тези случаи нашият ветеринарен лекар може само да ти даде съвети за овладяване на ситуацията и да те насочи към най-близкото лечебно заведение или подходящ специалист.